csütörtök

Boró babája készülőben




Egy nagyon kedves megrendelőm leánykájának készítem ezt a babucit. 45cm magas,  a  haja nagyon dús, fésülgethető, frizurázható ujjacskákkal :)
A rucijánál szabadkezet kaptam, így piros is, kék is, virágos is, pöttyös is. Most ez a kedvencem :) nekem nagyon tetszik. Nektek?
Már elkezdtem a cipőt ami világoskék lesz (hasonló ehhez, de mégis más), a harisnya  törtfehér, csíkos és magában mintás. A pulcsija, szine még kérdéses. De lesz, mert ebben a hidegben nem maradhat pulcsi nélkül a gyerekek babája sem! :)
Az utolsó két képen van egy-egy gombóc fonal ami szerintem illene hozzá. Nekem a világoskék talán jobban tetszik, de nem tudok dönteni. Szerintetek melyik lenne szebb?












5 megjegyzés:

  1. De szép ez a baba is! És nagyon tetszik a ruhája.:) Hú, nem mindig tudom ám én se előre, pontosan mi milyen legyen, bármit is csinálok éppen, aztán menet közben kialakul, akkor amikor készítem, de persze olyan is van, hogy előre tudom az egészet.:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is a viládgodkék illen jobban hozzá. Csoda kedves baba, gyönyörű a frizurája!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Kedves az arca, és gyönyörű a ruhája.
    Én lehet, hogy a vajszínű fonalat választanám, esetleg egy világoskék mintával, csíkkal...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a baba!A ruhája is!Tényleg jó ez az apró virágos anyag.Én lehet hogy a krémes fonalat választanán,s esetleg horgolnék rá a kékből virágot.A kék fonallal egy kicsit komorabb az arca,de elég nehéz ezt igy képen keresztül eldönteni.Sokszor élőben másmilyenek a szinek.

    VálaszTörlés
  5. Most csöppentem ide hozzád, s nem is tudok szabadulni egykönnyen. :) A vajszínűre szavaznék, jobban kiemeli a baba derűs "énjét".

    VálaszTörlés