szerda

Cserebere




Cilivel cseréltem ezt a topánt:

(ami nemcsak a kedvenc anyagomból készült és nagyon szép, hanem kényelmes is!)







erre a manó babára:

Már megérkezett hozzájuk és a legfinomabb uzsonnával, szamócával várták. A hosszú úton elfáradt, ezért Lili miután bemutatta a többieknek meg is csicsikáltatta :-)



26 cm magas, a kendő a nyakicájából levehető, a haja abból a moher fonalból van, horgoltam, majd rögzítettem alaposan a kis buksijához, majd szépen óvatosan megfésültem kefével és ilyen csodás "szőrös" hajszerű lett.

Megsúgom akkor nektek is amit Cilinek:
hogy több is készül majd hasonló, persze egyforma nem lesz köztük, már van tesztelt darab, jól bírta a gyűrődést a sapkások még a mosógéppel is összebarátkoztak  a hajasak inkább maradnak a cicamosdásnál. Ő a legelső a sorozatból aki családon kívülre költözik. 

7 megjegyzés:

  1. Édes ez a baba, gyönyörű szép!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Jövő hét elején hozom a többit is :-)

    VálaszTörlés
  3. Nem szeretnél esetleg egy táskát a cipőd mellé? Vagy valamit? Szívesen cserélnék egy ilyen babácskára. :)
    A varrós blogom:
    http://oltogeto.blogspot.com/
    Meskám:
    http://www.meska.hu/Shop/index/959
    E-mail: ledorka@gmail.com
    Azt hiszem, nem hagytam ki semmit. :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó cserét csináltatok!Szép ez a cipő,a baba pedig egy bűbáj!Olyan mint egy kisgyerek!

    VálaszTörlés
  5. Lidércke,
    dehogynem, szeretek csereberélni! :-)
    Ha a cipőhöz nem is hordanék táskát
    (:-))) bár ki tudja lehet szaladok egy kört vele a lakásban )
    egy szép kis nyárinak most örülnék :-)


    Krisz,
    Örülök, hogy neked is tetszik a baba!
    meg a csere :-)

    VálaszTörlés
  6. Rilla, megtennéd, hogy írsz nekem? Nem tudom megnézni az e-mail címed. :( (ledorka@gmail.com)

    VálaszTörlés