kedd

Miért jó babákat varrni?






Ezért:



5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a kép. Lenne egy furcsa kérdésem: minek örül egy babakészítő? Ezt csak azért kérdezem, mert Te sok embernek szerzel örömet a babákkal, de vajon mivel lehet Neked örömet szerezni!?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem minden babakészítönek öröm és ajándék, ha egy anyuka küld neki egy ilyen képet, mint ez itt. Legalábbis nekem az. Látni a picúr kis arcocskáját, szemét ahogyan Ő örül az ajándékának, felér azzal, mintha én kaptam volna valamit. Sőt, hát kaptam is :-)
    Ha konkrét ajándékra gondolsz, akkor azthiszem engem nagyon könnyű megajándékozni, mert mindennek örülök ami szép, legyen az bármilyen icipici apróság is :-) de tényleg!

    VálaszTörlés
  3. Aranyos válasz volt. :) Sok örömet okozol másoknak, azért volt ez a kérdés. :) Szép hétvégét!

    VálaszTörlés